»Če si poskusimo čisto plastično predstavljati – ne bomo imeli več enega kontinuiranega podaljšanega bivanja od zaključka pouka do trenutka, ko pridejo starši po učence, ampak bo popoldanski del razširjen, sestavljen iz različnih dejavnosti. Ravno tako bo neke vrste urnik, kjer si bodo učenci lahko izbrali dejavnosti, ki se jih bodo udeležili v popoldanskem času.«
»To nakazuje, da moramo imeti v našem šolskem sistemu različne načine ugotavljanja znanja učencev, ki so osnova za resne ukrepe, ki jih je treba potem izpeljati na ravni posamezne šole in šolskega sistema.«
»Mislim, da smo tudi ob tem valu pripravljeni, na kakšen način bi učence integrirali v naš šolski sistem, smo v dogovorih z ministrstvom.«
»Učenci morajo namreč od doma sami predelati šolsko snov.«
»Večina prilagoditev je bila priznana počasi, pred 20 leti tudi disleksije niso priznali, pa danes vemo, kako malo je treba, da takšni učenci v šolskem sistemu zažarijo.«
»To ni usluga šolskemu sistemu.«
»Razširjen program osnovne šole, spremenjen predmetnik, uvedba dveh tujih jezikov bi lahko bili vpeljani v šolskem letu 2024/25.«
»Zasebne šole dovajajo prepotrebno konkurenčnost v naš šolski sistem.«
»V šolskem letu 2019/2020 bo ministrstvo razširilo tudi nakup učnih gradiv za učence 2. razreda osnovne šole.«
»Ves trud bomo vložili v to, da do konca šolskega leta pridemo vsaj približno do tistega znanja, ki bi ga učenci usvojili v običajnih okoliščinah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju